søndag 2. september 2012

Skappel genser igjen

Nå er genser 2 ferdig. Litt lei av å strikke riller så all ære til Dorthe som har strikket maaange. 15 åringen min hater ull og synes alt klør. Hver gang hun har stått modell for meg sier hun "Mamma, rask deg det kløøøøøør!" I dag sa hun, "Denne er min, den var sykt fin" Så i morgen stikker hun til Oslo med genseren og blir borte i tre dager. Jeg fikk prøvd den på da, i sånn ca 5 minutter:) Oppskriften er fra Maria Skappel sin blogg Her er snuppa mi i genseren

7 kommentarer:

Monstermønster sa...

Alltid kjekt når plaggene blir satt pris på! :) Ikke vesrt å ha strikket to av sorten når du er lei av rillestrikk.

Siren sa...

For et kompliment fra datteren din! Hun er villig til å klø i mange dager bare fordi hun vil ha på seg denne:) Kjempefin var den!

hurlumhei sa...

Jeg kan tenke meg hun er stolt som har en mamma som kan strikke kule ting akkurat som Maria Skappel har :) Det er gøy å treffe blink, altså.

Husfruen sa...

Denne klør så å si ikke, herlig garn

Husfruen sa...

Denne klør så å si ikke, herlig garn

Frihet sa...

Så fin farge!! Ja men kan jo ikke ha noe som klør ;)

HildeP. sa...

Den ble kjempefin! Skjønner den ble populær hos dattera! ; ) Ha en flott kveld! : )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...