torsdag 10. april 2014

posebukse

Jeg var så heldig, for i postkassen min kom det enda en nydelig strikkebok.

Strikk til smårollinger av Gustav og Berta.
Planen var å la den ligge litt, for vi skal ha konfirmasjon om bare 3 uker.

Men istedenfor fant jeg frem garn og startet på en posebukse.

Nå driver jeg med elle melle for å finne ut hva neste prosjekt blir.
Kanskje strikke litt til på Eirajakken!?

Knerten begynner å få nok rompere nå, men det er jo så mange fine, det blir som med kjoler på jenter dette.
Bare må ha fler.

Jeg var litt i dus på knappevalget. Hadde noen fine blåblomstrete blomster jeg vurderte.
Men det ble hvite med skrift på.


Måtte oppdatere med bilder i bruk
Trodde den skulle bli alt for stor

5 kommentarer:

Kirsti sa...

Åh, så herlig posebukse! Denne boka har jeg fått i posten også, men det er så alt for mye jeg har lyst til å lage!

Kirsti sa...

Åh, så herlig posebukse! Denne boka har jeg fått i posten også, men det er så alt for mye jeg har lyst til å lage!

tantemaraj sa...

Deilig bukse! Den stilte seg pent i kø hos meg også:)

Maria sa...

Nydelig bukse på nydelig gutt :)

Guro sa...

Ååå, så utrolig søt! Den var jo kjempefin på knerten din også:-) Jeg har også fått den boka og har lyst til å strikke alt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...