torsdag 20. mars 2014

nøstebarn

Har jeg noen gang fortalt at jeg elsker nøstebarn?
Jeg tror jeg har strikket det meste av det som er i boken. Noen av mønstrene har jeg strikket mange ganger.
Denne vesten har jeg ikke anelse om hvor mange jeg har strikket.
Men nå er den strikket igjen. Minstegutten måtte få en sånn vest han også.
Den ble ferdig i går kveld og i totalt kløfritt garn.
Cascade sokkegarn.
Jeg fikk litt plastikkfølelse av garnet, for det er behandlet.
Men godt å kunne putte i vaskemaskinen også.
Har en gulpegutt nå vite.

Nå har babyen feber, da er jo denne vesten genial. Ikke for varm og han slipper å fryse når feberen går både opp og ned.

Selv om denne gutten er syk så klarer han å smile. Han er så god og herlig denne gutten.
Alltid blid og fornøyd




5 kommentarer:

Anonym sa...

Skjønn unge:) Savner å ha en baby i hus, mannen også tror jeg. Men vi har ikke tid og råd eller plass akkurat nå, men snart altså...:P Det tar jo tross alt 9mnd å lage disse unga også!:D

Husfruen sa...

Det er en slitsom prosess å bære de frem. Men så kommer de og man glemmer alt det som var slitsomt.

Kirsti sa...

Nydelig!

Siddis back home sa...

Å, sånn herlig liten skjønning! Håper han blir bedre snart! Flotte ting du strikker og tusen takk for koselig kommentar hos meg, setter stor pris på det! Ha en flott helg med forhåpentligvis friske små!

Åse sa...

Så skjønn, både baby og vest ❤️

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...