fredag 4. desember 2009

Strikket adventgave



I dag har jeg blitt ferdig med adventgaven. Disse sammen med noen hjemmelagede karameller skal jeg gi til adventkalenderen på jobben. Jeg tar sjangsen på å blogge den, tror ikke noen på jobben min har bloggadressen min nemlig.

Jeg fant oppskriften på noen fine lommetøfler hos Sofens hjørne, linken har jeg spart på lenge, men nå hoppet jeg i det. De var velldig enkle og raske å strikke.

Nå kommer det feil dato på innlegget mitt her, men sånn går det når jeg finner ut at jeg skal lage karameller sent på kvelden. 10 åringen min og jeg har pakket inn karameller til den store gullmedaljen nå.


Det er noe galt med kameraet mitt, alt blir alt for lyst

5 kommentarer:

Mariann S sa...

Artige tøfler. Sånne trur eg at eg må prøve.
Får av og til besøk som syns her er golvkaldt, då hadde det vore greit med ett par besøkstøfler :)
Men linken virka ikkje. Eg såg på egenskaper på linken og kopierte deler av adressa og vips fant eg det likevel :)

sissel sa...

Flott adventsgave du gir bort. De karamellene må jeg kanskje lage, har faktisk alt i hus;)
Takk for at du deler oppskrift.
Ha ei flott helg

KRØLLEMIKKEL sa...

Så kule tøfler! Karameller er digg, men jeg får ikke til å lage. I fjor kokte de i maaaaange timer og ble likevel ikke bra!
HA en fin adventssøndag!

minon sa...

Supersøte lommetøfler. Har planer om å lage noen selv til ungene etter jeg så nabojenten hadde noen lignende dine.

Ønsker deg en flott kveld videre.

sipsua sa...

aha, lommetøfler uten bånd over, det var stilig! Kanksje jeg må prøve sånne jeg da, er jo spennende med nye ting og saker:-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...