fredag 8. januar 2010

Engler


Jeg tok en tur innom Hannes hage. Der hadde hun mange fine bilder av englene sine, jeg elsker engler.
Da jeg skulle rydde vekk julen trøblet jeg litt med disse englene mine, jeg klarte ikke å rydde de vekk. Jeg fikk 4 nye engler til jul+at jeg kjøpte meg en selv også, og jeg kunne jo ikke rydde vekk alle. Noen har stått fremma siden fjor jul og nå står det enda noen flere fremme.
Jeg tok bilde av de så kan dere få se (hverdags)englene mine.
Den med det gule håret er ganske stor, den sitter fast i vinduet mitt å titter ut. Jeg tenker alltid på mamma når jeg ser på den, og det er godt.

1 kommentar:

Hannes hage sa...

Å, så nydelige engler, helt vakre! Koselig å se litt av samlingen din. Ønsker deg en riktig god helg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...