fredag 9. april 2010

strikk i farger-gult






Da er jeg igjen utfordret av Judith, og fargen er GUL.
Det første jeg tenkte var at jeg absolutt ikke har noe gult, men jo da.
Noe er det bare litt gult i og noe har ikke jeg strikket, men det er hvertfall gult:)

Bilde 1.
Lue,sokker og en påskekylling. Luen og sokkene er arvet,påskekyllingen er strikket av datteren min.De to eldste har strikket mange gule kyllinger og alle har prydet peisen vår i påsken, men nå er de ryddet vekk.(denne lille fant jeg igjen etter alt var ryddet vekk;))

Bilde 2.
Smokkeholder

Bilde 3.
sitteunderlag som 10 åringen min har fingerheklet av restegarn

Bilde 4.
masse stripete klær, buksen er strikket med en hvit og en lysgul tråd

3 kommentarer:

Heidi sa...

Skikkelig gla' farger det der altså! Skjønne plagg i herlige farger! :D

Judith sa...

Her var det masse fint i gult! Likte spesielt godt det gulstripete. God helg:-) Hilsen Judith

Hønehuset sa...

Gult er det skjelden jeg bruker, men egentlig kunne jeg brukt det mer, for det er ikke slik at jeg ikke liker gult. Synes dressen du har strikket der er knalltøff! Og pippikjolen under!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...