tirsdag 25. januar 2011

En Ufo er ferdig



For lenge siden begynte jeg å strikke på et teppe til veslemor. Det skulle bli ferdig til hun startet i bhg. var planen...
Nå har hun gått i bhg i 1,5 år og teppet lå halvferdig i kurven min, garnet som skulle gått til teppe ble brukt til andre ting.
Strikkenett.no har 30% på Eskimo garn så da handlet jeg litt der for å få ferdig teppe.
Det hjalp lite for det var jo en helt annen innfarging.
Så for å få vekk ufoen strikket jeg litt videre og vesla fikk teppe til dukkene sine.

Vesla ble superfornøyd og slapp ikke teppe, hun har sovet med det og brukt det som koseteppe på dagtid.

Så har jeg strikket tøfler til 13 åringen min, hun ville ha de på skolen. Sydde de sammen i dag tidlig.

3 kommentarer:

Hønehuset sa...

Teppe i det garnet må være deilig!
Sjønner godt at jenta di ville ha det i senga!

Daria sa...

herlig teppe,bedre sent enn aldri bruker jeg å si:)

Strikkelena sa...

Det er så koselig når de blir så glade for noe man har strikka! Og tøflene var kjempesøte.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...