tirsdag 18. september 2012

Bulle med vri


Bulle Bulle Bulle

Jeg ble forelsket i Bulle med en gang jeg så den.
Kjole med lommer må være noe for veslefrøken pripp tenkte jeg.

Første vrien ble rynkekanten, jeg ville ha den øverst istedenfor rett under brystet.
Så ble "kjolen" ferdig og det viste seg at det ble en kort kort tunika.
Så da tok jeg opp vrangborden på de korte armene og laget lange armer, så istedenfor en søt Bulle kjole fikk frøken prupp en modifisert Bulle genser.
Eieren ligger å sover og kjenner jeg henne godt så blir hun ikke overbegeistret over den, men jeg ble fornøyd.





3 kommentarer:

Charlotte sa...

Jeg har siklet på denne jeg og. La den i biblioteket mitt på ravleriet. Jeg er ikke helt stø på engelske oppskrifter enda, men jeg må vel greie å ta mot til meg en dag... :) Din ble kjempefin. Tenker den lille frøkna blir veldig fin!

Tina sa...

kjempefin:-)

Aina sa...

Knallfin! Håper mottaker blir fornøyd, og at den blir brukt mye, for det fortjener den!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...