mandag 8. oktober 2012

Sokker til den lille kule

4 åringen her i huset er ikke søt, ikke pen, ikke vakker, ikke nydelig for hun er TØFF. 
Prøver vi å si noe annet får vi passet vårt påskrevet.
Tøffe jenter vet akkurat hvordan de vil ha det.
Tøffe jenter bruker ikke sokker nemlig, de bruker ikke så mye klær heller.
Tøffe jenter bruker ikke strømpebukser, men strømpis uten fot.
Tøffe jenter bruker kun noen få utvalgte T-shirt
.
Og denne tøffe jenta jeg har her hjemme fryser ikke, men jeg fryser av å se på henne.
Så nå har jeg strikket en sokk uten tå, og den slo an.
MEN jeg får ikke lov til å strikke en til, for tøffe jenter bruker kun en kul "sokk"





1 kommentar:

Anna Therese sa...

hehe artig å lese for slik var eg også når eg var liten :)
Eg skulle nemlig bare ha en sokk på meg og ble ganske så skrikete vist eg måtte ha to på meg!
Rare ideer man har når man er liten :)
Ha en fin uke videre..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...