lørdag 3. november 2012

Loppemarked og en lørdag i heimen

Vi har gjort ganske masse i dag.
Vesla har startet på ballett og hadde sin første trening i dag.
Hun går fortsatt rundt i ballettdrakten, så det ga mersmak.

Eldste jenta går på drama og har vært på øving i flere timer i dag, neste helg skal hun ha en av hovedrollene i Poirot. Gleder meg til å se på dem, de er så flinke.

Så har det vært åpen gård med salg av kunst,kaker og andre ting folk herfra har laget. 
Boble politibil og gråtass var også på plass.

Så om det ikke var nok så var det også loppemarked i bygden, jeg tok en rask tur innom og fant to bilder.
Disse bildene minner så mye om barndommen min. Mamma hadde disse bildene på veggen da jeg var lita, så flyttet vi og borte ble de.
30 kr pr stk. er jeg ikke heldig?

I går gjorde vi noe jeg har hatt lyst til å gjøre i flere år.
Vesla og jeg gikk på bladjakt.
Så med pensler,lim, maling og glitter ble de ganske fine.
Her er noen av de



Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...