torsdag 18. juli 2013

Alle de fine vestene

Det er så veldig mange fine vester å strikke, og jeg har lyst til å strikke de alle.
Først ville jeg prøve meg på en ballong shorts, skulle nok hatt oppskrift, for litt rar ble den.
Men det kan hende den kan passe litt i starten.
Den er strikket med restegarn så det ble en del tråder å feste til slutt

Så ville jeg prøve meg på vesten Felipe, jeg ville bare gjøre den om litt, så der det er perlestrikk skulle det være vrangbord. Den ble ganske så søt.
Vesla i huset lurte på om jeg kunne strikke en til henne også.

Eldste søsteren i huset kom hjem fra Berlin her om dagen og i kofferten var det med presanger.
Vesla holder kjærligheten hun fikk i hånden, den er nesten større en hodet hennes.
Så med to små som har fått vannkopper i hus var det superstas å få søsteren sin hjem igjen.
Jeg er utrolig glad for at jeg har strikkepinnene mine og garn, for da slipper jeg å gå på veggene i regnværet og med syke barn.





Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...