søndag 26. januar 2014

Litt smått

14 åringen min har spurt meg om jeg kan strikke Marius genser til henne.
Vi må gå å kjøpe garn, men først ville vi prøve en fargekombinasjon.
 Telefonen hennes trengte et cover også, så da ble det to fluer i en smekk.


Vi fant ut at denne kombinasjonen ikke var den riktige. Vi har studert Ravelry men enda ikke bestemt oss så det blir nok noen prøver til før vi setter igang.

Så holder jeg på med body til minstemann, er absolutt ikke fornøyd med passformen.
 Strikker i angora fra nøstebarn og bodyen er vossabodyen fra den store guttestrikkeboken. Strikker med tynnere garn, enda blir den for vid.

Sitter med en sovende baby på fanget akkurat nå.

Må legge med ett bilde fra i går.
Han er så søt
Rett fra sjalet og opp i vuggen

1 kommentar:

Linn sa...

Tusen takk for kommentaren i bloggen min. Det er saa koselig aa se at noen faktisk er innom.

Jeg har i det siste begynt aa gaa paa bloggbesoek igjen, og det er jammen mye fint rundtforbi. Spennende aa se hvilke farger Mariusen faar etterhvert!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...