søndag 23. februar 2014

gutteklær til pent

Jeg har forelsket meg i guttestrikkeboken.
Den nye vintage stilen er så fin.
Jeg strikket skapet til jenta mi full av kjoler og tenkte at det var flott å være en strikkemamma til ei jente.

Så kom denne guttebabyen og det er like flott å være strikkemamma til en liten gutt. Så mye fint man kan strikke til disse små pjokkene.

Jeg har modifisert knebuksen. Jeg har forelsket meg hodestups i disse romperene så da måtte det bli en knebukse med seler.

Under romperen har han bodyen fra guttestrikkeboken som jeg gjorde om til en bestefar body.
Strømpene er knestrømper fra nøstebarn.

Planen var å kjøpe en kul caps alla sixpenxe.
Utsolgt over alt på nett.
Så da lette jeg på ravelry og fant denne søte 'poor boy caps en'

Jeg skal prøve å gjøre om litt på den luen. Denne ble litt stor til en liten baby. Men fy så søt.









9 kommentarer:

Gro A sa...

Kjempetøft. Både buksa og capsen er så flotte. Og for en nydelig liten gutt du har:)

Huldr sa...

Så stilig antrekk! Jeg fikk melding om at Den store guttestrikkeboka ligger klar for avhenting på biblioteket, gleder meg til å bla i og å strikke fra den! Så flotte barn du har, og så fem stykker i så forskjellige aldre, herlig :)

Hanne sa...

For noen skjønne plagg til en super søt gutt.

Birgitte sa...

Flotte strikkaplagg på en fin gutt!

Kirsti sa...

Åh, så nydelig- både gutten og klærne! Så søtt det var med caps til!

Anonym sa...

Så søtt! Kjempe herlig:D

Lene sa...

Herlige klær til herlig gutt:-)

Ina sa...

Wow, den var kjempefin! Og for en skjønn liten tass du har :)

Anonym sa...

For en kjekk kar i stilig antrekk :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...