onsdag 30. april 2014

April

Hvor ble April av?
Jeg rakk ikke å strikke mye denne mnd.
Men da det dukket opp en ny bok i postkassen min, ble d5eg noen søte rompere derfra.

Eirajakken ble ferdig. Planen var å bruke den i sommer, men den ble alt for stor. Neste sommer kanskje.

Vintage lue, mønsteret er fra 60 tallet. Jeg elsker fargen og mønsteret, men luen ble litt i korteste laget.

Så har jeg fikset noen bleiebukser.
Strikket på en god rib på buksen så den kan brukes lengre. Så har jeg fikset på to trekantbukser.
De var for trange rundt lårene.
Så tre bleiebukser kan nå brukes i enda noen mnd.

Ikke mange gram denne mnd
445g strikket og
500g kjøpt

1 kommentar:

Huldr sa...

Så mye fint! Synes ikke det er lite jeg. Babyplagg er jo strikket av tynt garn på tynne pinner og de veier tross alt ikke så mye :) Du er flink!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...