søndag 1. juni 2014

Mai kom og mai gikk

Mai kom som en virvelvind.
Konfirmasjon 
17.mai
Bading
Skuespill
Besøk
Operasjon
Konsert

Det ble lite tid til strikking.
Men noe har det blitt

I går ble jeg ferdig med lekedrakten.
Har siklet på lekedrakten i vintagestrikkeboka. 
De har ikke boken på biblioteket og jeg orket ikke vente på evt. postgang.

Så da la jeg opp og målte og strikket litt på gefùhlen. 

Det ble i det minste en lekedrakt


Har blitt ferdig med flere ting i mai også.
En sløyfe, en bleiebukse og en romper.

2 kommentarer:

Fru Keilegavlen sa...

Synes du har produsert utruleg mykje i mai eg til tross for at du har hatt ein travel månad.
Kjempeflotte ting du har laga!

Bundingen sa...

Takk for hyggelig besøk og hilsen hos meg! Kjekt, for da fant jeg bloggen din også. Du har mye fint babytøy på gang, ser meg. Jeg har nettopp blitt mormor til en liten gutt, og suger til meg all inspirasjon jeg kommer over.

God pinse! Vi drar nordover til Kristiansund for å hilse på den lille og resten av familien.

Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...