onsdag 15. april 2009

Litt framgang i dag

I dag ble jeg ferdig med en morsom liten sak. En smokkeholder.
Jenta mi bruker ikke smokk, men den var så søt og jeg måtte prøve å lage en.
Her finnerdu oppskriften.
Jeg kommer helt sikkert til å strikke flere sånne, geniale smågaver. Må bare lete etter noen gamle smokkeholdere for å få få klypen og smokkeholderen











Jeg har fått deilig garn i postkassen i dag også, så nå kan jeg fortsette på teppe mitt. Her er fremgangen på hetteluen og teppe, en stund igjen til mål på begge to

2 kommentarer:

Demeter sa...

Så mye fint du lager! Og koselig blogg du har fått deg :D

Vennlig hilsen "Soløye"

Anonym sa...

Så masse fint du har laget. Men det har jeg jo sett før også, at du kan dette med strikking... Veldig søt smokkesnor.

Hilsen -diab-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...