tirsdag 14. april 2009

Når man bare MÅ ha noe i hendene

Jeg har ett teppe liggende, jeg begynnte for noen dager siden, men hadde jo bare ett nøste. Så nå ligger det der mens jeg venter på postmannen. Så har jeg lovet jenta mi på 9 å strikke genser til henne, der er også garn på vei i posten.
Så var det i mellomtiden da, det kribblet i fingrene mine for å starte på noe i dag. Sitte stille i sofaen uten noe i hendene, nei det går ikke.

Da tok jeg ett garn og startet på 5 timers jakken, tenkte jeg kunne strikke mønsteret i en farge og resten i en annen, men det ble ikke fint. Så den måtte jeg rakne opp igjen. I ettermiddag har det kribblet i hendene igjen, så nå fant jeg frem det mykeste myke garnet mitt Baby Gaia og startet på en nøstebarn finnlandshette, har bare strikket ett par runder på den.
Men man blir jammen hektet på handarbeid altså. Jammen godt det er masse fint å strikke;)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...