lørdag 17. oktober 2009

Litt smått


.
Jeg har strikket enda et par nøstebarnvotter. Dette er nr 8 eller 9. Genial enkel oppskrift og geniale votter på små kalde hender. Disse går til tantebarnet mitt, og blir nok en slager i barnehagen.


Jeg holder fortsatt på med Sweetheart kjolen, jeg synes det er såååå kjedelig å strikke bare rett, så den blir bare liggende. Bare jeg blir ferdig med den til jul så skal jeg være fornøyd.

Så har jeg siklet på et par leggvarmere inne på Ravelery, de er bare såååå fine og jeg har ikke turt å begynnt på de før nå. Some cloudy day (Ravelerylink) Jeg har ikke en gang nok garn til de, så jeg må bestille litt mer på 123knit, ganske så snart.

Så har jeg en søt liten spideman sovende vedsiden av meg her. Han var litt redd på rommet sitt i dag. Du får komme å legge deg på sofaen vedsidenav meg sa jeg, og det ville han. Så fikk vi snakket litt sammen før han sovnet. Lille gode gutten min.

1 kommentar:

Lenedyret sa...

Jupp, vottar er eit must no om dagane. Både for liten og stor :)

Kven treng strikkesokkar når ein har små trøyte spidermen å halda seg varm på :D

God helg vidare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...