søndag 25. oktober 2009

Wham Bam Thank You Lamb




Jeg var inne på Ravelery en dag og fant en morsom oppskrift Wham Bam Thank You Lamb , den måtte jeg bare prøve.
Samtidig er det et lite prosjekt inne på hobby-
boden, det gjelder å klare å lage ting for kun en femtilapp. Denne kommer inn i den kategorien. 2 nøster a`14 kr gjør at denne halsen ble velldig billig, og enda ble det litt garn igjen.

Jeg har straks strikket ferdig en leggvarmer, jeg hadde jo ikke nok garn, så jeg bestillte nytt. Til min fortvilelse kom garnet i postkassen og innfargingen var ikke lik. Men Tika forbarmet seg over meg, så nå er det garn som forhåpentligvis har lik innfarging på vei til postkassen min. Ta en titt innom bloggen hennes, hun har heklet noen morsomme bestemortøfler.

1 kommentar:

Anlen sa...

Takk for link! Den halsen hadde eg jo tenkt å strikke, og så har eg gløymt den. Det er så mykje eg vil lage!! Flott blogg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...