torsdag 10. desember 2009

Barnas kunst



Noe av det barna lager blir man så velldig glad i.
For 9 år siden fikk jeg denne telyselykten av 10 åringen min. Jeg elsker den og for meg er den velldig dyrbar. Hver eneste høst,jul og vinter har den blitt brukt til å lyse opp salongbordet. 100vis av telys har blitt tent i den. Jentene mener det er avbildet en hest på den, så god fantasi har jeg ikke, men fin det er den i aller høyeste grad

I går lagde 1. åringen min en duk i bhg. og jeg føler det allerede, det er en duk jeg blir glad av å se på. En duk hun har fått lage helt alene og på 1. åringers vis. Jeg synes den passet helt utmerket til salongbordet mitt nå i julen for ser man godt etter så er det et rødt hjerte, en gullklokke noen stjerner og en engel der.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...