torsdag 10. desember 2009

Dagen i dag


I dag har jeg ikke strikket en eneste maske, enda. Det tar litt lengre tid når jeg strikker store str. og jeg blir ikke like gira på å få det ferdig, enten det eller så er det forde det er jul snart. Snart er halvparten av adventskalendrene tomme og julaften nærmer seg med stormskritt. Da er det godt at man er litt forberedt på både matfronten og bakefronten. Så i dag har jeg stekt 5 kg kjøttkaker og lagd kokkosboller. Kokosbollene ble kjempe gode, og det var enklere en jeg hadde trodd. Så jeg tror nok det blir en kokosbollekake i barnebursdagen til 4 åringen, som straks er 5.

2 kommentarer:

Hønehuset sa...

Så spennende å lage kokosboller. Det har jeg liksom alltid tenkt på som noe vanskelig.
Herlig lyslykt og duk du har på stuebordet ditt. Slike ting er gull verdt. Her i huset begynner det å bli en del hjemmelaget julepynt, det er kjempegøy å se det igjen år etter år.

Hannes hage sa...

Så imponerende med hjemmelagde kokosboller, og det som er så godt! Dine ser så gode ut.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...