torsdag 29. mars 2012

Alle de nålene som bare lå der

Mange ganger har jeg kommet over denne søte nåleputen som "alle" heklet en periode. Den er så søt så jeg har lenge hatt planer om å lage en selv. Men ikke før i kveld fikk jeg ånden over meg og begynte å hekle. Selv ungene ble gira og syntes den var såååå fin. Oppskriften finner du hos Slagt en hellig ko
I morgen starter påsken og da starter påskestrikkingen. Planen er å bli ferdig med denne genseren før påsken er ferdig. Jeg bestilte garn hos 123knit.com og bestillte feil garge så klart. Planen var at den skulle bli litt mer lilla, rosa lilla på en måte. Men nå blir den rosa. Her ligger garn og strikkepinner å venter på meg til i morgen, nå skal jeg skrive ut oppskriften så alt er klart til start i morgen

4 kommentarer:

Merethe sa...

Se der ja, den ble rett og slett lekker den nåleputen og knappen var kjempeflott. Foreløpig så har lille nurket brukt nåleputen her i huset. Får den forhåpentligvis tilbake når jeg trenger den;-)
Gleder meg til å se genseren ferdig, den så kjempefin ut. Ha en super påske;-)
P.s håper jeg får begynt på den nydelige kjolen. Må bare bestemme meg for farger først. Gleder meg veldig til å sette igjang;-)

Husfruen sa...

Jeg gleder meg veldig til å se kjolen ferdig.
guttungen min ville gjerne at jeg skulle hekle en sånn nålepute til han også, figurene hans kunne ha den som pute mente han:)

Hildep sa...

Takk for hilsen.
Den jakken blir nok skikkelig flott. Gleder meg til å se den ferdig.
No følger jeg bloggen din!

Merethe sa...

Genialt å bruke den til hodepute;-) *flirer* en kreativ liten sjel han;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...