lørdag 24. august 2013

De aller minste tøybleiene på plass

De aller minste tøybleiene er på plass i skuffen.
For meg ser de så små ut at de umulig kan passe en liten nyfødt, men de gjør vel det.
Man bare glemmer for hver gang hvor små de egentlig er.

Her er en skuff med 13 formsydde av forskjellige merker, jeg har en til en plass men dukken til vesla har den på seg.
8 Prefold og en del truser til å ha utenpå brettebleiene.
Tror jeg har rundt 30 brettebleier, så nå har vi nok til lille Knerten.
Neste skuff er fullt med nyfødt strikk, men det var tøybleiene jeg ville ha frem, så her er det 4 ullbukser og en i fleece. 3 av ullbuksene har egne vester.
Den som ikke ble med på bilde er en bleiebukse med lange ben, det er genialt når man får vinterbaby.
Da slipper man å ha klær over ullbuksen.

Tror jammen meg jeg skal strikke en bleiebukse med fot også, det hadde jeg til vesla.



Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...