onsdag 21. august 2013

Merker at høsten kommer snikende

Veslemor på 5 var så kald i dag, så da hun fant ullnattkjolen jeg strikket til henne i januar 11 ble hun meget så fornøyd og ville ha den på med en eneste gang.
Det er ganske gøy at den passer til henne enda 2,5 år etter.
Litt kortere har den blitt, men hva gjør det.

Jeg prøvde meg på ett bildebevis, men kameraet mitt har tatt kvelden, det blir bare tåkete bilder.
Redd det bare er en innstilling som jeg ikke har greie på.
Her er hun 2.5 og på neste bilde er hun 5


Her om dagen, da storesøster sminket magen min, ville også 5 åringen gjøre det.
Vakkert ble det ikke, men kunstnerisk nok ;)


Magen ser ut som en sprengt ballong og føles litt sånn også, det begynner å bli tungt å bøye seg og jeg merker godt at den er der.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...